söndag, april 22

Ute säsongen....

Är snart igång och nu börjar butiken ta fart även utomhus....
Nya krukor i betong och massor av nya blommor & små detaljer som är det viktiga för att få en lite mer personlig stil i trädgården....
Jag har förälskat mig i stora hjärtan i rost som kan placeras i trädgården...

Söndag kväll ligger framför oss & jag planerar inför kommande vecka....

Jag håller kundkväll på onsdag & återkommer med info om ni är sugna på att göra ett besök....

Trevlig Kväll!!!! Kram Kajsa

6 kommentarer:

  1. Vilka underbara krukor, älskar betong. Tror det är första gången jag är inne hos dig så måste kolla på tidigare inlägg nu. Välkommen till mig om du vill.

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga att jag gillade även dina tidigare inlägg och din butik så nu har jag lagt till dej på "bloggar ja besöker" på min sida. Hoppas det är okej. Ha en fortsatt bra Söndag<3

    SvaraRadera
  3. Underbara krukor! Riktigt snygga! :)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Äh vilka härliga bilder. Längtar så till sommaren. Vi har en hel tomt med stor altan och ett kommande spa att försöka få ihop till en bra helhet:)
    Ha en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Älskar din butik! Får nog bli ett besök i helgen...:-)
    Vad kostar de små fyrkantiga betongkrukorna? Precis sådana jag vill ha!! Ha det gott. Med vänlig hälsning, Nina

    SvaraRadera
  6. Jag kan säga att jag också är helt förälskad i mina (numera två) rostiga hjärtan som vi köpt hos dig, de är så himla fina där ute i trädgården! Får se om vi kanske dyker upp även nästa helg... ;)

    SvaraRadera