torsdag, maj 3


Nu händer det grejer......
Massor som blommor & vi är i full gång med att plantera i alla våra odlingsbäddar,
vi har faktiskt skördat vår första sparris & dargit upp antal maskrosor....

Bloggen blir lite lidande med allt som skall hinnas med, en fantastisk tid ligger framför oss....
Ni har väl inte glömt att planera in första helgen i juni, då det är trädgårdsrunda i nordvästra skåne....
 1 2 3 Juni öppnar privat personer och företag upp sina trädgårdar för att inspirera....
Kika in på hemsidan för att planera in vilka ni vill besöka....

Nu till helgen är det så att jag håller caféet öppet bara på söndag då det är ett
par som arranderat det under lördagen....

Så om ni tycker att jag är en dålig bloggare just nu är det för att jag har en massa att stå i....
men jag blir nog snart bättre....
Ha en fantastisk (vilken dag är det nu igen) torsdag
Kram Kajsa


3 kommentarer:

  1. Ha en fantastisk fredag!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Åh så fint med växthus och blå himmel. Härlig miljö att vistas i.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Älskar dina växthus! Såå snygga! Har sett några i annonser men de har varit sålda inom 5 min, så jag har inte hunnit fixa liknande själv än..

    Önskar så att jag bodde närmare så vi kunde ta del av era vackra trädgårdar!

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera