söndag, juli 22

Söndag morgon....



Jag har varit uppe tidigt idag.....
Jag håller öppet i caféet vilket innebär att man man måste upp tidigt för att hinna med och baka.....
Så nu två timmar senare har jag gjort en morotskaka, världens godaste nougatkaka
och äpplekakan står i ugnen....

Så nu sitter jag här framför datorn  med en kopp kaffe och njuter några minuter av att solen faktiskt tittar fram, hoppas hoppas det blir lika fint väder som igår....
För man saknar faktiskt sommaren....

Ha en fantastisk söndag!!!!
Kram Kajsa

5 kommentarer:

  1. Lät väldigt gott med nougatkaka.
    Väldans fint i köket, helt i min smak :)
    Ha en fin dag, Annika

    SvaraRadera
  2. Så länge sedan jag var ut till din butik. Men kommer gärna till helgen för att se vad du hittat på Loppis och vilka nya saker du fått in. Kul att du har café öppet nu alla helger. Det blir en utfykt till dig och kommer säkert hem med något fint.

    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för infot om hyllan. Blev jätteglad över att det var just Hubsch! Det är mitt nya favvomärke så det blev mitt i prick ju. :-)
    Din äpplekaka är to die for. Nästa gång blir det nougat.

    Kram Nina i Lödde

    SvaraRadera
  4. Men sommaren är här oavsett vad man tycker om vädret :-)

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder, som vanligt! Låter smarrigt:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera