lördag, september 1

Vilken dag....

Jag kan inte mer än att säga innerligt TACK....
Inte i min vildaste fantasi kunde jag tänka mig att det skulle komma så mycket folk.....
Jag kan inte sluta le och hoppas att ni ändå hade en helt okej upplevelse....
Jag vill se ALLA mina kunder, ha den där lilla pratstunden, komma ihåg vad ni köper så nästa gång ni kommer kan jag fråga er hur det blev.....
Men idag har jag knappt sett er, inte fått prata så mycket som jag vill med er alla...
 
Jag har precis varit ute i ladan och fyllt på med lite nya saker på loppisen inför morgondagen....
Butiken & caféet & loppisen håller öppet under söndagen mellan 11-15....
Kanske några fynd kan göras även imorgon....
 
TACK igen.....
 
Kajsa

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Alltid lika trevligt och gott att besöka dig :) Galet men härligt att sååå mycket folk "hittar" ut till en liten butik på landet. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Alltid lika trevlig att komma förbi.
    Anita

    SvaraRadera