söndag, november 11

Fars dag....

Ni har väl inte glömt att gratulera er far idag....
Barnen & jag överraskade med ett nytt bälte & en tröja som var för liten....
Men det är dock tanken som räknas.....
Min egna far har fått ett fint sms & många tankar....
 
Som ni märker är det full fokus på jul i mitt huvud, igår kväll var jag ute i verkstaden
 & tillverkade lite mosskransar & mossstrutar....
Mitt i allt detta så har min syster & hennes blivande man tagit ett beslut att gifta sig 12-12-12
Vi skall fixa i cafeet, så både vigseln & festen kan ta plats där med närmsta familjen....
Så just nu sitter jag och tittar på inspirationsbilder när det gäller
vinter dukningar & bröllop....
Om jag tycker det är roligt??? Så klart att jag gör...
Min egna lilla syster, skall gifta sig....
 
Nu öppnar jag snart upp i butiken...
Ha en mysig söndag tillsammans med er far....
 
KRAM KAJSA


1 kommentar: