torsdag, december 20

Veckan fortsätter...

 



Jag har varit hemma hela veckan med sjuka barn,
så nu hoppas jag att vi klarar oss över julen...
Så här såg det ut i cafeet när min syster gifte sig, förra veckan....
Ett perfekt vinterbröllop, det var strålande sol & 14 grader kallt, så mina bilder blev jätte fina...
Jag längtar efter bilderna som Anna-Malin tog,
är ganska säker på att de kommer vara magiska...
 Nu är det inte långt kvar till jul, det mesta är fixat, vi håller jul både på lördag med min familj och på måndag med Jakobs familj...
 
Jag håller öppet denna helgen, så jag hjälper er gärna med de sista julklapparna...
Fredag Lördag Söndag 11.00-15.00
Jag kör 50% på alla kläder, växter & delar av julpyntet....
Där är en hel del bra fynd kvar....
 
Ha en fin Torsdag....
 
Kram Kajsa
 
 


1 kommentar:

  1. Blev ju en fantastiskt fin bröllopslokal, så jädrans snyggt alltså!

    Ha en fin torsdag =))
    Kram Catta

    SvaraRadera