tisdag, mars 12

Jag älskar färgen Lavendel


Jag har fått in underbara Qviltar & kuddar i bland annat färgen Lavendel...
Jag har förälskat mig i allt som heter lavendel,
 i förra veckan köpte jag de vackraste penséerna som just hette Lavendel...

I kväll ska lite tjej kompisar komma på kvällsmat, så idag måste det fixas till i köket, 
allt är inte på plats men det är en bra bit på vägen, sedan har jag världens snyggaste kök...

En vän sade:
Klarar äktenskapet en köksrenovering så klarar man det mesta...
Jag kan inte mer än att hålla med, och det ser ut som vi klarar det...

Ha en fin tisdag allihopa...

Kram Kajsa 

1 kommentar:

  1. Håller fullständigt med dig... både vad det gäller renovering o lavendel!! Och vilket snyggt kök ni skapat! Jag har haft dålig koll på din hemsida så, varför gå över ån... när du har "mina kuddar". Har du kvar av äggen? Får nog ge mig ut t dig en dag ;)
    Kraam!

    SvaraRadera