lördag, maj 11

Hela helgen....





Erbjuder jag 25% på alla stolar i butiken....
(Erbjudandet gäller bara under helgen....)

Hoppas ni har några härliga dagar, det är många som är lite långlediga....
Men inte jag, för det innebär alltid mer folk i rörelse...
Vilken tur att jag ÄLSKAR mitt jobb...

Caféet är i full gång och det känns spännande, att kunna erbjuda fika varje helg...
I butiken trillar det in nya saker hela tiden och jag fortsätter med att förändra och ändra om...
Massor av nya blommor hämtas det igår, treklöver, myrsine, murgröna, vita mårbacka
lavendel & jätte basilika....

Efter regnet som vi fått de sista dagarna så växer det så det knakar i trädgården...

Hoppas ni kikar förbi....
Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Det är verkligen tur! Att älska sitt jobb är så viktigt!

    Fina stolar!

    kramar/Olg@

    SvaraRadera