tisdag, juni 11

Återhämtning från Trädgårdsrundan....

 
Nedan så kommer lite bilder från vår trädgård framför huset....
 





 
Nu har två dagar gått & nu börjar jag känna igen kroppen min....
Vilka fantastiska dagar det varit, massor av folk hade bestämt sig för att åka en tur på trädgårdsrundan i nordvästra skåne....
Vackert väder & nystädat i trädgården, det kunde inte bli bättre....
 
Efter sådana event måste jag ha ett par dagar, för att reflektera vad det var som hände,
hur mycket folk kan egentligen hitta ut till oss....
Jag är så otroligt tacksam för alla nya kunder & för alla ni som kommer tillbaka,
 det är ändå det bästa betyget man kan få.....
 
Ha en underbar kväll....

2 kommentarer:

  1. Hej Kajsa!
    Jag har följt din blogg en tid & äntligen blev det ett besök irl :-) Vi lyckades hitta dit från Närke i fredags,det var det verkligen värt-fantastiskt ställe ni bor på! Mycket inspirerande & sötaste kattungarna.
    Det var ju rätt bra fart på fredagen,så jag kan bara tänka mig hur det blev sen..Varm hälsn J

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar trädgård ni har Kajsa!! Massa grönska och fina detaljer. Det ligger mycket jobb bakom, det syns. Hela butiken och kaféet är underbart. Du har verkligen lyckats! Ett sånt ställe man själv drömmer om att ha.
    Med vänlig hälsning, Marie

    SvaraRadera