måndag, augusti 12

Hemma hos mig....

Sitter en jätte stor spegel  mot ena tegelväggen....
Den skapar en spänning & ett djup, jag får ofta många kommentarer att den verkligen gör sig där....

Denna veckan sticker jag iväg till Formex för nya inköp, alltid lika spännande...
Är verkligen sugen på lite nytt & känner mig redo för att förändra....
På onsdag bär det av till Zetas som jag aldrig besökt, skall bli härligt att få se det i verkligheten...
Något annat ställe jag inte borde missa när jag är i Stockholm....

Vi håller öppet i butiken precis som vanligt
 Torsdag - Söndag 11 - 15

Kram Kajsa

3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul!! Vill också!
    Häftigt intryck med spegeln. Bra idé!!=)

    Ha det så roligt på Formex!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vi besökte Zetas för första gången på semestern. En skön oas. Jag tror du kan ta mycket inspiration med dig hem därifrån.
    Är det vackert väder i Stockholm är den korta turen med båt i Skärgården trevlig. En guidad tur i vacker miljö.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Slottsträdgården Ulriksdal är ett måste :)
    Ha så kul!

    SvaraRadera