onsdag, oktober 23

Höstens alla färger...



Visst är hösten härlig.....
Jag älskar hösten, för att man får boa in sig där inne efter en härlig utesäsong,
man får tända ljusen tidigt på kvällen, man får plocka fram fårskinnen i soffan....
Idag har jag tänkt att jag skall höststäda i trädgården, jag krattar inga löv,
för det är trädgården för stor för.... 
Jag flyttar in alla växter som skall vinterförvaras & in med trädgårdsmöblerna...
Städa växthusen på tomatplanter, borde jag också göra....
 
Men först väntar en trädgårdskonsultation i Råå....
Jag älskar att komma ut till kunder, det blir jag inspirerad av...
Igår var jag i ett hus, som skulle totalrenoveras....
Kände hur det började att klia i fingrarna...
 
Ha en fin onsdag....
Kram Kajsa
 


2 kommentarer:

  1. Åh du har ju så mycket FINT Kajsa! Jag hoppas verkligen att jag kan ta en tur ner till dig snart igen! Kram

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig bild så fint!
    Ha en jättefin dag
    Kram Tina!

    SvaraRadera