fredag, november 19

HELGEN 20 -21 november

 
  
  
Imorgon vill jag bjuda in er alla till min JULINSPIRATION......
Min butik fyller 1år och detta firar vi med att hälsa julen 2010 välkommen.....
I butiken hittar ni massa av inspiration, och inne på gården håller min syster servering av goda smaker och det bjuds på världens godaste glögg och pepparkakor....
Ett steg till in i verkstaden har jag fyllt på för att ni själv skall kunna skapa er egen dörrkrans......

Vi hälsar er hjärtligt välkomna att fira att Enkla Ting fyller 1år och att julen faktiskt är här.....
Hoppas vi ses! Kram Kajsa
Och ni som inte har möjlighet att komma men ändå läser min blogg hoppas jag att jag inspirerar
 till att börja skapa och få det fint hemma....

Ni har väl inte missat att min vän MADDE har öppnat nätbutik.....

7 kommentarer:

  1. Hej,
    nu blev jag sugen på att susa ner o kika hos dig. Behöver julinspiration så det ryker om det...
    Kram tina

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!

    Hade vart så roligt att komma till er..
    Men, det får bli en annan gång.. Har några andra ställen med neråt jag skulle vilja kolla in..
    Kommer bli en härlig julstämning där..

    Kram

    SvaraRadera
  3. SUPERFINT :)

    Välkommen på SATURDAY SHOW OFF
    Ha det gott
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Hej Kajsa...
    Tusen tack för en dag med julinspiration...verkligen.
    Nu känns det...lite mer iallafall.
    Ni hade gjort det så fint kajsa,helt underbart....som en dröm. Så duktig så duktig!!
    Super kul och göra sin egen krans också.
    Det blev hur bra som helst...

    Kanske tar en tur i morgon med...

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Nahhhu nu missade jag detta tillfälle för att dottern blev sjuk :( Jag ska bara ut och se hur du har det i butiken, det ser underbart fint ut på bilderna :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Önskar jag hade haft möjlighet att komma till butiken i helgen, men tyvärr. Du är en underbar inspirationskälla!

    //Hanna

    SvaraRadera
  7. Hej Kajsa! Vad fint det var i din butik! Jag är glad att vi upptäckt den.Vilket gott fika, sillatårtan var verkligen smaskens. jag ahr lagt in lite bilder från din butik på min blogg. Kika gärana in! Be Happy!

    SvaraRadera