torsdag, november 11

Nya skåp....

Idag har det trillat in en massa nya skåp i butiken.....

Tänkte visa er innan jag sätter målarfärg på dem.... Vilka färger tycker ni att jag skall måla dem.....
Helt fantastiskt det här med gamla skåp,,,,, någon som är så trött på sitt gamla skåp får komma till en ny ägare som helt plötsligt ser skåpet med lite andra ögon.....
 Imorgon är det fredag och då står Homestaging på schemat....

Ett stort Tack för alla goa kommentarer om tips och ideer för att få Axel att ta sin medicin....
Fick ett samtal från BVC sköterskan idag som sade till mig att lägga ner all övertalning.....
Tack för att hon läste mina tankar, för vilket jobb detta har varit.....
Jag har till och med skällt ut en sköterska som tyckte jag var jobbig som inte kunde få min pojke att ta medicinen, samtalet slutade med att jag svor och lade på luren....

Så liten men så mycket vilja....

Kram Kajsa

6 kommentarer:

  1. Hej Du!
    Skönt att det blivit bättre med Axel!
    O jag som så gärna vill ha ett skåp :)!!!
    Varför inte låta köparen bestämma när det väl blir dax?
    Annars tycker jag det e fint med mörkgrått, ljusgrått, eller kanske någon lilagrå eller brungrå. Skåpet i mitten känns ganska romatiskt så för att tagga ner det hade en mörkare nyans varit fint, kanske tom svart.
    Hoppas allt varvat ner för dig/er nu. Ta hand om er. KRAM/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Åhhh ge mig! älskar skåp...man kan aldrig ha för många eller hur?!!
    Hela gänget är ursnygga fast det översta e bäst:)
    Håller med Eden ang färgerna!
    Ha en kul kväll nu imorgon!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det sista skåpet skulle jag kunna tänka mig...ghaaa..

    Duktiga du som hittar...jag är usel på att hitta fynd :)
    Jag får nog ta en titt på blocket....behöver ett skåp till lillemans kläder.

    Jag gillar vita , svarta eller grålila toner..

    Lycka till
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  4. Fina skåp, jag skulle måla grått. Mörkt, ljust...
    Jag har själv byggt ett skåp men det blev vitt,har det utlagt på bloggen. Hade jag sett dina innan hade jag inte behövt bygga.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Hei Kajsa:)

    Takk for fine ord meg:)
    Jeg har jo hørt så mye fint om deg og butikken din gjennom Anna-Malin, og nå skal jeg så absolutt legge til bloggen din hos meg!
    Skulle gjerne besøkt butikken din en gang...:)
    Nydelige skap du har skaffet deg, gleder meg til å se hvilken farge de får!

    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  6. Heisann

    Oj så mange fine skap. Jeg er veldig svak for lyseblått for tiden, og ørke grå eller svart....så tror jeg hadde gått for en av de fargene :)

    Lykke til uansett

    Lene

    SvaraRadera