onsdag, december 22

Utsikten, lugnet.....

  
 

  
 
 
Nu sitter vi här i köket och snart är brända mandlarna klara....
Vi gör JUL godis med barnen....
Skulle egentligen varit på julafton med tjejkompisarna,
men det känns som jag håller på att bli lite sjuk. Så jag fick stanna hemma.....
Jag vill bara dela med mig av allt det vackra runt vår gård....
Utsikten, lugnet och den orörda snön som ligger så vackert....
Jag kan inte få nog av det.....

Ha en mysig kväll, för det tänker vi ha!!!!!!
Kram från familjen Augustsson....

3 kommentarer:

  1. Förstår att du inte kan få nog av detta...ni har det så underbart fint!! Miljön är helt förtrollad !! Vinter idyll!!

    Hoppas du inte åker på någon sjuka nu,
    ha en riktigt mysig kväll.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej, så vackert!
    Skulle vilja fråga dig en sak ang bilderna på bloggen. Hur får du dem två i bredd! Du behöver inte svara innan jul eller så, utan ta det när du hinner och om du vill..

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hej Kajsa!

    Ja ni om nån måste ha den vackraste utsikten. Älska allt det vita. O mer av den varan kommer komma idag, synd bara att mannen kommer bli fast på andra sidan sundet :(.

    Du hade väl knoppar i din butik innan, eller har du kvar? Är ute efter några fina benvita/off-white varianter till en ny byrå. JOhanna kanske kan få med sig exemplar hem i visa i såna fall??

    Ha en riktigt God Jul!!! Ses nästa år!!!

    Många kramar från Jennifer med familj

    SvaraRadera