måndag, december 20

Vi räknar ner.....

 


 


Nu är det bara 3 dagar kvar innan julaftons morgon knackar på vår dörr......
Just nu sover mannen och barnen och jag går runt och flyttar på saker och ting för att komma i rätta julstämmningen....
Här hemma julpyntas det i omgångar, för att jag hinner tröttna på vissa saker....
Därför möbleras det om och vissa saker hittar nya ställen att stå på....
Just nu är det lila JUL i mitt kök.....
Lila blockljus, lila kulor, lila muggar och små lila vaser.....
Jag kanske hinner visa er imorgon.... Stressa inte ihjäl er i all julhandel, bara.....
Kram Kajsa 

2 kommentarer:

  1. Lite som jag brukar göra, en del saker byter plats för att jag tröttnar..Men nu idag ska allt få sig en sista vända inför julafton!
    Låter snyggt med lila i köket. Nej, hos mig är det ganska lugnt så här blir det ingen stress.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Hej på dig...

    Vill bara önska en Riktig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR från oss. Hälsa familjen.

    Kram Helena och Liselotte

    SvaraRadera