måndag, juni 25

Måndag morgon....


Ny vecka, sista veckan innan lite semester....
Jag har ju fått nya soffor, ja jag har köpt vita soffor med två barn,
ja jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på.....
Extra klädsel är beställd för att kunna ändra och tvätta.....

Hoppas ni haft en mysig midsommar, vi har haft en lugn helg, jag har hållt öppet i butiken och jag har haft bra med besök.... Nu väntar en vecka med massor av jobb, till helgen öppnar jag upp sommartider i butiken vilket innebär öppet fredag lördag söndag i både butiken och cafeet....

Hoppas ni får en bra start på denna vecka som ligger framför oss.....

Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Jag har också blivit idiotförklarad som har vit soffa med barn i huset, men det funkar hur bra som helst. Får man fläckar finns det klorin, vilken annan färg än vit klarar det?

    SvaraRadera
  2. Vilka fina soffor!!
    Det går alltid att tvätta, själv har man oxå vit soffa och en hund som tokgillar att smyga upp där...
    Men som sagt, tvättmaskin finns och det ska man vara glad för!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Här är ännu en med vita soffor o en liten tjej, men med lika vackra quiltar som du så går det..:)

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Vita soffor är jättefint! Smart att köpa extra klädsel redan från början :)

    SvaraRadera