onsdag, januari 30

Mitt i veckan...


Dagarna springer iväg & jag försöker att hänga på...
Vi har börjat med ut byggnaden av vårt kök, för fem & ett halvt år sedan köpte vi gården, 
då hade vi tre månader på att renovera så mycket som möjligt innan vi flyttade in...
Ganska snart tyckte jag att köket var för litet i för hållande till resten av huset, 
sedan har tiden flugit iväg... 

Men nu äntligen är vi igång, det medför både oordning & bygg damm överallt, 
vilket jag inte är en stor fann av....
Men jag tänker på det färdiga resultatet, ett stort kök med en stor matplats...
Jag lovar att visa er lite bilder under vägens gång...
Nu är äntligen broschyrer beställda på vårens alla händelser i butiken....

Ha en fin onsdag!!!
Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Hej!
    Undrar om jag får låna din bild på tulpanerna (sååå vacker) och ev måla av den?
    Tycker alltid det känns bäst att fråga först så inte ägaren till bilden hittar den på en annan blogg även om den är målad:)
    Länkar självklart hit om det blir någon målning!
    Ha de gott!
    Marianne

    SvaraRadera