fredag, januari 25

Tänk....


Vad tiden springer iväg...
Nu är det snart Februari & snart kommer alla kryddorna att synas i butikerna.....

Fredag hela dagen & nu är jag i full gång i butiken, målar lite möbler, möblerar om
& samtidigt försöker jag njuta av att vara ledig.... 
Jag är ju inte direkt ledig, bara för att jag har stängt i butiken, 
jag försöker bara att hinna med & planera året som ligger framför oss...

Nu i helgen tänker jag njuta av att bara vara med barnen 
& hoppas hinna med några loppisar också...

Ha en underbar fredag & njut av helgen...

Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. Så underbart med semester i Thailand, det hade jag och min familj också behövt efter senna höst/vinter. Underbart låter det också att fixa och dona inför våren i sin alldeles egna butik!

    Ha en härlig fredag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej och hå jobba på!! Ha en riktigt skön helg!!! Kram!

    SvaraRadera