måndag, oktober 3

Höst fint.....

Nu har jag fixat det fint både utanför butiken & lite varstans i trädgården....
Vissa av blommorna skall stå länge, faktiskt tills det är dags att ändra och förnya inför våren 2012...
Skämt och sido, det blir nog lite förändring innan jul också....
Tänk så mycket tid man lägger i sin trädgård under sommarhalvåret,
vad gör jag med den tiden nu när det går mot mörkare tider????
Jag älskar att vara ute och fixa i trädgården och har alltid något som skall ändras eller flyttas på....

Ha en trevlig måndagskväll, jag har lite problem med mailen....
Är det någon som vet hur man gör när det står att man fått mail i inkorgen, men de syns inte till, så jag kan inte läsa dem, så är det någon som skickat mail men inte fått svar så är det därför, jag hittar inte dem....
Fy med dator strul, jag hatar det, det skall bara fungera.....

Kram Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar