tisdag, mars 16

Flicka....





Nu har mamma varit igång igen....
När jag fick veta att vi skulle få en flicka blev jag först lite chockad...
Jag har alltid sett mig själv med två pojkar...Men nu älskar jag att
ha både en pojke och en flicka...
Jag har sytt en eget påslakan med tillhörande kuddar....
Vimplarna är klara och min egen mobil blev jätte bra....
Nu är Alice Vilda 9 ånader och snart är det dags att inreda hennes rum....
Massor av ideer och en gammal utdrags säng är inköpt....
Snart är det klart och då ska ni få följa med in....
Nu är det öppna förskolan och sång som väntar....

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att få kika in på dina fina saker.. måste bara komma förbi!!INte långt alls ju!
    Kram kram Jannice
    http://blogg.addsimplicity.se/

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så fint. Duktig du är. Vart har du köpt bokstäverna, gillade att dom var i trä?
    Jag ser mig själv med två pojkar osså men förstår att det e underbart att ha en liten tjej. Får se vad det blir :).
    ha en bra dag! Kram/ Jennifer
    Ps. Så underbart kul att du fått så mkt uppmärksamhet av de duktiga bloggerskorna. Förtjänar du/ni verkligen!!!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken fin blogg och butik du har! Ska verkligen försöka ta mig ner till butiken någon gång i vår! Bor strax norr om Göteborg men åker ju gärna lite söderöver när våren är på väg;-)

    Så där kände jag med. Har en liten kille på två och ett halvt och när jag var gravid igen tänkte jag att jag skulle bli mamma till två små pojkar. Men det kom en liten lillasyster och det är så roligt! Nu får jag pyssla grejer i helt andra färgskalor! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Jag trodde också att jag skulle få två pojkar, men ut kom en liten tjej :-). Surprise! Ska bli roligt att få följa er och barnrummets framväxt. Håller själv på att steg för steg få ordning i lilltjejens rum... men hon är ju bara 1,5 månad och sussar sött inne hos oss. Men det är roligt att börja lite iallafall.

    Ha det bra!

    Kram M

    SvaraRadera
  5. Tur var väl det att finaste Alice kom till världen!!!!

    Fina saker du syr vännen!
    Kul med all reklam om din butik! Stort grattis!

    KRAMIS

    SvaraRadera