fredag, mars 12






Hos mig har våren kommit, fastän det ligger mycket snö kvar på marken, det är grått och molnigt.....
Om vi nu inbillar oss att våren är här så kanske kanske den kommer....
Idag är det fredag och då brukar jag fixa lite i butiken, vattna alla blommor och förbereda inför helgen, jag jobbar ju när alla andra är lediga....
Lite nya varor har kommit in, och mer är på väg....
De första olivträden har kommit på plats....
Ha en underbar fredag, känner ni hur solen värmer....NOT....

2 kommentarer:

  1. Roligt med alla bilder!
    Och extra kul att se från butiken, vad som är nytt! Kolla in dessa, snygga va? http://www.leanderplantsupports.co.uk/rusted-iron.html

    Kram Christin

    ps, svårt att kommentera i din blogg, måste var inloggad.

    SvaraRadera
  2. hej!

    så glad jag blev för din hälsning!!
    nu hittade jag hit och blev förstås väldigt intresserad av din butik. det är ju faktiskt inte långt från mig så jag ska absolut försöka kika förbi på söndag!
    det ser så fint ut, precis i min smak :)

    ha en fin fredag!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera