söndag, mars 14

Min Butik...

Ni som inte varit hos mig får här lite smakprov, vad ni kan hitta i min butik....
Det jag jobbar mycket med är att skapa en helhet, en känsla, en miljö....
Små violer är en av de sötaste vackraste vårblommorna


Denna unika gamla väckarklockan har blivit såld....
Den kommer säkert att hamna på något vackert bord/hylla hos AnnaMalin,
som har den fina bloggen heltenkelthosmig......
Med det leendet och vänligheten, som AnnaMalin hade......kommer den säkert att få en speciell plats och ett nytt liv....

1 kommentar:

  1. raraste du.....

    tusen tack för idag!! ååå så mycket fiiiint! jag måste skynda mig tillbaka för jag var ju så upptagen med fotograferandet så jag är rädd att jag missade en massa... ;)

    bilderna blev helt makalöst fina!! jag mailar över dem imorgon!

    och du kan tro att björken fått en fin plats.. (hi-hi)

    tack än en gång...

    vi hörs!

    kram!

    SvaraRadera