måndag, juni 21

1år......



Idag fyller min lilla docka 1år....
Vad tiden springer iväg och för precis ett år sedan var jag nere i källaren och röjde.... För det var på dagen då lilla Alice skulle titta ut och jag var grymt trött på att vara gravid....
Första värken kom kl 20.08
Andra värken kom kl 20.11
Och tredje värken kom kl 20.15.....
Kl 23.30 tittade en liten tjej med svart långt hår ut.....
Det vackraste som finns är mina barn....
Jag är så stolt och glad över att ni är mina....
Vad jag gjorde innan jag fick barn har jag ingen aning om,
för det är precis detta jag vill göra....
Att bara vara mamma....
Er mamma....
Kram från Kajsa

5 kommentarer:

  1. Så fint! Grattis till lilla Alice.
    Kram från Jennifer

    SvaraRadera
  2. SÖT!!! En fråga. Köpte ett rådjurshuvud av dig för några veckor sedan. Har inte satt upp det, jag ångrar mig nämligen !!! Undrar om jag kan få byta det mot en grodprins av anna Molin? Det har som sagt gått en tid men det är oanvänt!!! Kram christin

    SvaraRadera
  3. Grattis från Ekeby

    SvaraRadera
  4. Grattis lilla söta Alice! Vad tiden den går! Nina fick en pojke i morse:)))

    Kram Jill

    SvaraRadera
  5. Grattis, tiden går inte fort, den springer iväg!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera