tisdag, juni 8

Cafe Enkla Ting

Under trädgårdsrundan testade vi även på att köra lite servering......
både jag och min man är väldigt mycket allt eller inget......

Därför blev det 7 sorters kakor och välja på.....
Småkakor, kanelbullar, pelargonkaka och chokladkaka med mynta i....
Äpplelkaka, rabarberpaj och svenska jordgubbar med gädde till....
Pastasallad med kyckling, fetaost, oliver, soltorkade tomater och cashew nötter.....
Detta blev en hit.....
Serveringen skedde inne i lokalen på innergården, min kära syster och familj skötte detta galant....
Den absoluta favoriten är sillatårtan.....
Det var riktigt mycket jobb bakom att hålla servering..... Men otroligt roligt samtidigt...
Så syster och jag har bestämt oss för att det kommer att komma en repris på detta lite längre fram i sommar....
En helt fantastisk helg har det varit.....

1 kommentar:

  1. Tack för en underbar dag! Jag skulle mer än gärna vilja ha receptet på Sillatårtan... Går det att lösa? Ha en underbar sommar! Jag återkommer när vi ska göra betong skyltar! Kram Lena

    SvaraRadera