tisdag, juli 13

Garden....

En Kund som beställde GARDEN i betongbokstäver skickade denna vackra bild till mig....
Så stilfullt med betongplattorna som ligger i singel....
Och odlingsbäddarna som är målat i svart....
Det passade jätte bra med bokstäver mot det svarta planket.....
Om det är någon som är intresserad av bokstäver finns det att köpa på min hemsida....
Jag har faktiskt ett par pallkragar liggande också om det är någon som är intresserad.....
Hoppas ni njuter av sommaren.....
Kram Kajsa

5 kommentarer:

  1. Ooo vad kul! Nä, det är inte långt därifrån.. 1 mil kanske.. Du kör landvägen mot Kärda därifrån.. Kommer sätta upp en stor skylt vid vägen..

    Kan inte minnas att jag sätt din blogg innan men din webbutik har jag vart inne på mycket.. Såå fina saker.. Måste göra ett besök framåt..

    Då ses vi kanske då..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!

    Vilken läcker trädgård...., bokstäverna är jättesnygga, lycka till med alla loppisarna.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Gud vad fint! Oj vilken härlig inspiration jag fick nu!! Ska absolut checka bokstäverna på hemsidan! Såå fint!

    kramiz aka

    SvaraRadera
  4. Aka här igen, jag undrar om jag skulle få använda den fina bilden din kund skickat dig i min blogg? Jag är superinspirerad av miljön och skulle vilja skapa något liknande själv. Är det ok? Självklart länkar jag till din hemsida!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart fin bukett du gjorde till min svägerska! Hon var så nöjd!

    Hoppas ni njuter av sommaren!
    Kram Jill

    SvaraRadera