onsdag, juli 7

Skåp....



Jag har en speciell kärlek till gamla saker och möbler.... Vissa saker som är tänkta till butiken kommer först in till mig och kommer aldrig där ifrån...
Detta skåp är ett sådant....
Jag målade det först helt vitt men efter ett tag blev det grå bakgrund...
Super nöjd blev jag, sakerna i skåpet kommer verkligen till sin rätt mot det gråa....


Hoppas ni njuter av sommaren....
Nu ska jag ut i butiken och packa upp varor ifrån danmark....
Betongmöblerna är äntligen här igen....
Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja, visst är det så...vissa saker kan man inte skilja sig ifrån bara...

    Jättesnyggt med grått i bakgrunden.
    Bra tips!

    Vit lavendel lät snyggt, lika härdig...?
    Lavendel är överhuvudtaget något man inte tröttnar på, en perfekt inramning! Skulle jag ha mer hemma också...

    Somrig solig vecka!/

    Mariette

    SvaraRadera