torsdag, september 8

IDAG.....

Blir min lilla Axel 5år......
Just för 5år sedan gick vattnet på mig, tidig morgon.... Vi var bjudna på fest på kvällen men det insåg jag ganska snabbt att dit kommer vi aldrig, istället kikade mitt första barn ut, vår Axel.....
Livet förändrades, för det gör det när man får barn, men bara till det positiva.....
Idag, struntar vi att gå på dagis, vi tar dagen som den kommer....
Vi hade lite kalas igår och då fick han sin efterlängtade fyrhjuling, Axel har sparat guldtior i ett helt år....
Med lite hjälp av resten av familjen, så står det en helt ny fyrhjuling ute i ladan.....
Nu skall jag bre en macka med nutella, blanda oboy i ett glas och överraska min påg med sång
och tända ljus på sängen....
Ha en underbar Torsdag!!!!!
Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Åh jösses så söt liten kille du har! Och stor är han också - 5 år! Grattis till Axel! Kram

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så masse til din Axel!

    For en superfin og inspirerende blogg du har. Kom akkurat over den via en annen blogg og her likte jeg meg godt!!

    Legger meg til som følger og gleder meg til å ta et nærmere dypdykk i ditt bloggarkiv.

    Ønsker dere en deilig høstdag med bursdagsfeiring og alt!

    Klem fra Karlotte

    SvaraRadera
  3. Grattis till Axel! Och vilken underbar bild du har tagit på honom! Hoppas ni hade en mysig dag!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild på en Lycklig 5-åring! Kram Heléne

    SvaraRadera