lördag, september 17


Nu ligger även en del av nyheterna i shoppen.....

 Idag har jag försökt vara lite effektiv, har fotat lite av det nya i butiken,
 har haft öppet ett par timmar, då jag egentligen bara får göra
 det jag brinner allra mest för,  prata med er......
Efter 15 har jag hunnit med att redigera bilder, förminska & lägga ut de i shoppen....
En mysig middag med min underbara familj & en liten joggingtur med hunden.....
Detta är ett exempel på en lyckad dag, nu ligger barnen sidan om mig i soffan,
det är ju lördag och då fick de somna här, det är lycka för dem.....
TUSEN TACK för alla kommentarer om  förra inlägget, det ligger något  i det,
man måste lära sig att prioritera.....
Ha en fin söndag.....

Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. En bra dag helt enkelt låter det som. Du hann med en hel del.
    Själv gjorde jag inte många knop då en förkylning tynger ner mig.

    Ha en skön söndag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag...:) O vicka fina saker som kommit in...den där LAMPAN var ju "to die for!"
    Får nog ta en runda till dej nästa helg...:))
    Kraam Git

    SvaraRadera