onsdag, november 23

Julen flyttar in....

 Som jag sa igår så brukar det bli en hel del möblering när man har tid och tillåter sig det.....
Lite granar, stjärnor & massor av ljus, och tonerna går i natur, vitt, brunt & svart...
Gröna toner, såsom mossa, innegranar & murgröna....
Den ena stjärnan som vi gjort själv, hamnade på bordet med en massa glaslyktor.... Fint, tyckte jag....
Jag är fortfarande inte riktigt klar, men en god bit på vägen....
Kolla in vår gran med björkpinnar, se nedan.......

Snart snart, är det dags att tända första ljuset.....
Tänk, vad tiden springer iväg.....
Hoppas ni har en mysig onsdag.....

*Till alla ni som undrade om påsarna, så brukar jag sätta vanliga dricksglas, för att vara på säkra sidan....
 *Caféet håller öppet nästa gång, första helgen i december, 3-4 december....
*Utbyggnad är på väg så vi slipper att trängas nästa gång jag bjuder in till inspiration....
*Alla stora hjärtan & stjärnor är tyvärr slut, men för hoppningvis kommer de in på nytt...
*Stjärnor & granar på pinne, kommer att läggas ut i butiken nu i dagarna...

Kram Kajsa

8 kommentarer:

  1. Du är så duktig. Vill komma ut till butiken och lukta mera jul!

    / Anita

    SvaraRadera
  2. Nu när jag ser bordet på din bild så blev jag sugen på att måla om vårat. Vi tog gamla golvplank från vinden och byggde ett bord. ror det ska få bli slipat och mplat med en mörk färg under och sen vitt, så jag kan shabba till det lite!! :) Tack för all din inspiration!

    SvaraRadera
  3. Vad vackert! Det är en så fin känsla i dina bilder! Tack för inspirationen man får! :)

    SvaraRadera
  4. Uuunderbar inspiraion!!! Härlig mix av det råa i veden mot det skira glaset - supersnyggt!!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Her var det masse deilig inspirasjon.
    Du er kjempe flink :)

    SvaraRadera
  6. Takk for at du deler din kreativitet og flotte bilder fra ditt vakre hjem med oss. Jeg blir alltid så inspirert av en titt innom deg. Må innrømme at jeg har tatt en liten copycat på den sorte hyllen du har over sofaen din, og det gjorde at hele rommet ble i balanse for meg- håper det var greit!
    FIN TORSDAG til deg, klem fra Karlotte.

    SvaraRadera
  7. Allt är så himla fint!! En fråga... vilken storlek har du på lampan över bordet? L el XL. Har tänkt beställa en men är osäker på storleken.

    SvaraRadera