onsdag, november 9

Tankar....


......Jag håller på att uppdatera fotoväggen och sitter & går igenom gamla bilder i datorn....
Dessa tycker jag är helt magiska, dessa togs den 23 december förra året....
Jag kommer ihåg förra året, dagen innan julinspirationen drog det in värsta snöstormen över skåne....
Det kunde inte bli så mycket bättre än så, 10 cm vacker snö som gjorde att vi verkligen fick julkänsla....
Väder & vind är inget vi kan påverka, tur är väl det....

Nu har jag precis bakat en sats med lussekatter, idag blev det utan saffran, imorgon får det bli med....
Jag förbereder inför inspirationen så klart.....

Nu väntas det bad med barnen.... Ha en mysig kväll...

Kram Kajsa

7 kommentarer:

  1. Så fint på bild. Det är mysigt kring Jul. Men vi fick lite överdos här i Gbg förra vintern och året dessförinnan. Hoppas på mer måttliga mängder detta året.
    Så mysigt det låter inför helgen!

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder!
    Ha en toppen kväll.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Du är så duktig Kajsa! Nu blev jag faktiskt sugen på snö!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Visst var det fint!..Men snöstorm kan jag ju gärna vara utan...När man bor långt ut på landet som jag gör (och du med juu) så blir det så problematiskt...Förra året var det flera dagar jag inte kunde ta mej till jobb...ofrivilliga semesterdagar som gick åt skogen där...Men som sagt..visst sjutton e det fint....O snö vill man ju ha...åtminstone till jul!
    Ser så framemot julinspirationen!...Läängtar....
    Kraam Git

    SvaraRadera
  5. Jättehärliga bilder!

    Jag kollade min blogg vad jag skrev för ett år sedan och då hade vi massor av snö hemma!! (Jag bor mellan Borås och Varberg). Ungarna var ute och lekte.

    Måste erkänna att jag gärna vill ha snö men väntar gärna lite till med den varan!

    Du verkar ha full koll på julen! Härligt!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder - nu längtar jag efter snön !! :)

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara vinterbilder, gillar speciellt bilden med den gamla vagnen :)
    Trevlig helg! /Lotta

    SvaraRadera