fredag, november 25

Nu är det helg.....

Jag tänkte bara sticka innom & önska er en härlig helg, ta vara på er för det det varnas för storm....
Nu har jag äntligen fått ordning i butiken igen, så jag välkomnar er ut i helgen....

Jag tänkte bara visa de fina granarna vi har gjort, gamla brädor som vi sågat ut till granar i olika storlekar...
De är så vackra, precis som de är....
Jag har även fått in de stora hjärtan på nytt i butiken....
Innegranar, stora & små....
Även de små keramikhusen som man kan ha ljus under har kommit in, visar bilder i ett annat inlägg....
Nu väntar en god middag tillsammans med min man & goda vänner, vi lämnar barnen hemma....
Nästa vecka håller jag öppet både onsdag & torsdag,
Onsdagen är sista onsdagen i november...
Torsdagen, då är vi inne i december...

Ha en fin fredagskväll!!!! Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. Hittade precis hit ...och åh , vad mycket fint ....granarna är ju ljuvliga . Blir glad när jag läser om ännu en tjej som lyckats med sin dröm och kan ha sin egen lilla butik...kul! ska ta mig tid och titta i din webbshop i helgen.

    Kram och hej från Göteborg.
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Underbara granar!!
    Enkelt och så vackert!!
    Om jag ändå vågade på mig nåt sånt... :)

    ha en mysig kväll
    Kram Tina

    SvaraRadera