torsdag, december 15

Äntligen...

 
Så kom de fina tavlorna som jag har beställt långt innan sommaren....
Bättre sent än aldrig.....
Jag räknar sakta ner dagarna som är kvar på detta år.....
Halva december är förbi & idag är det torsdag, vilket menas att jag håller öppet i butiken mellan 12-18.
Jag hoppas ni har en mysig dag, Alice ligger och sover intill mig....
Jag tror hon lurade mig imorse, hon sa att hon hade ont i magen, och på hennes dagis härjar magsjukan....
Men fem minuter efter jag pratat med dagis sa hon, jag inte sjuk mamma::::)
Tror ni att en liten dam på 2,5år kan luras medvetet?????
I alla fall har hon varit i full gång med både dockor & kritorna.....

Ha en fin torsdag!!!!! Kram Kajsa
Tavlorna kommer att läggas ut i webbutiken, som verkligen behöver sig en uppdatering.
 Men som jag inte hunnit med....

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga tavlor! Men vad länge du fått vänta! Ja, dessa små blir man lite nyfiken på ibland, jag tror dom kan o förstår mer än man kan tänka sig ibland.. :) Kan man beställa till Finland från din butik?

    SvaraRadera
  2. Å a roligt, jag är så sugen på ett par sådana =)

    SvaraRadera