tisdag, december 20

Granen står så grön....

...& grann i stugan....
Idag är vi hemma hela familjen, jag passar systers Figo som är sjuk och då ville barnen
stanna hemma från dagis....
Så då passade vi på att fixa det sista på granen, som i år destår av enkelt pynt...
Alice & Figo ligger och sjunger björnen sover framför granen....
Glas kulor, svarta stjärnor i olika storlekar, kanel & stjärnor i rost....
Julklapparna är inslagna i vitt papper med filtstjärnor som dekoration....
Inte alla paket är inslagna, men det kommer väl....

Nu har jag precis fixat ihop Kalops som står och kokar på plattan....
Och jag älskar att bara vara här för mina barn, och inte behöva tänka så mycket....
Hoppas ni får en fin dag....

Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Fin gran! Jag gillar att den står i en fin korg.

    Håller med, älskar också att vara hemma med min dotter och bara vara, ta dagen som den kommer, gå ner i varv och njuta av livet :-)

    God jul och tack för att du inspirerar mig med din fina blogg.

    SvaraRadera
  2. Visst e det mysigt när man kan gå sådär o bara pyssla o dona...Allt får liksom ta sin tid...Det gäller verkligen att ta vara på nuet...
    Kram o God jul, till dej, Kajsa!
    //Git

    SvaraRadera
  3. Jättefin gran med pynt, enkelt är så fint:)

    SvaraRadera
  4. Så mysigt så. Min gran står naken och väntar på någon form av pynt så tack så mycket för din inspiration. Bara vara och njuta av stunden med barnen som du gör är roligt att läsa. Har utflugna barn så lite saknad känns efter den tid du upplever nu. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

    SvaraRadera