fredag, december 9

Fredags känsla....

Har varit och hämtat barnen från dagis, så körde vi innom Tomatens hus, som på fredagar har hämtmat....
Vilken grej, så det enda jag behöver nu är att sätta på potatis & värma upp grytan på spisen.....
Så snart är det fredags mys på hög nivå här hemma....
Ljusen är tända och nu ska vi baka en chockladkaka, & klockan är bara halv fem....
Vilken mysig eftermiddag....
Ibland hinns det med både det ena & det andra.....
Ha en mysig kväll & tack för att ni tittar in....
Förresten, ni som är sugna på lite fika i helgen så håller Tomatens hus julstämning både lördag & söndag...

Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Hej Kajsa!

    Jag förstår att du är lycklig över att ha barnen hemma igen, att allt är som vanligt!

    Det är ju faktiskt då livet är som bäst!

    Ha en go helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Ni har ett helt underbart hem, ni inspirerar något enormt! Härlig helg Kajsa!

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite extra tid till att göra något mysigt ihop med familjen. Just nu är det fullt tryck i tillvaron så jag ser fram några dagar ledigt till julen.

    Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  4. Jösses, så fint! Jag har hört mycket gott om Tomatens Hus! Och även om din butik! Jag måste bege mig dit en dag snart!

    SvaraRadera