lördag, februari 6

Hemma igen





Nu är vi hemma igen efter ett par dagar i danmark, även där snöade det....
FORMLAND gav mycket, alltid lika roligt att vara där för att hämta inspiration....
Nya varor är inköpta, så nu väntar vi bara av nyfikenhet när dem dyker upp, var i kontakt med TOLIX, jag älskar dem stolarna, men de kunde inte ge mig något inköpspris, hela tiden sade fransmannen utpriset är....... Men jag vill veta vad jag betaler för dem...... Priset styrs på hur många jag köper in, så är det någon som är sugen på TOLIX stolar så hör gärna av er...

Idag LÖRDAG håller jag öppet 11.00 - 15.00, vägarna ut skall vara under kontroll.....

1 kommentar:

  1. Hej Kajsa!

    Jag är också jättesugen på en tolixstol, men det beror lite vad de kostar, en svart eller i stål tycker jag är snyggast, skulle tänka ha en som kontorsstol.

    Hälsningar Helena.

    SvaraRadera