tisdag, februari 2

Mina badrum....





















På nedre plan har jag två vaskar, det vill jag faktiskt rekommendera... Perfekt när man har barn som skall tvätta händerna och borsta tänderna.... Axel tar den ena vasken och jag den andra.... På den lilla toaletten har vi vitt kakel på golvet, riktigt snyggt men inte praktiskt, med tanke på att man ser varje liten fläck...
Ett litet tips, lägg en betongros i vasken, det känns riktigt lyxigt att ha en ros att
spotta tandkrämen på.....
Så lite gör så mycket....

1 kommentar:

  1. Tjena Kajsa! Tjusigt värre!!! Coolt med betongrosen, aldrig skådat förr! Önskar innerligt att vi också fått plats med två vaskar i vårt kommande badrum (likadant som din lillasyster har tror jag), men ack nej :). Tips på hur man gör detta lilla badrum så praktiskt som möjligt? Vi ska nämligen totalrenovera det, är på 4 m2 :). Älskar allt i din butik. Ser framemot att klicka hem en massa när vi väl flyttat. Ha det jättebra i snön. Kramar från Jennifer

    SvaraRadera