söndag, februari 21

Snö snö och åter snö




Efter vinter kommer vår, efter snö kommer sol, efter kallt kommer varmt.....
Hela familjen var ute och skottade härom dagen och då passade vi på att göra en liten grotta som Axel tyckte var jätte rolig, det är riktig bra träning, det här med att skotta, fy vad jobbigt....
Alice fick också hänga med på en hörna.....
Idag har jag varit flitig, tränat, städat, bloggat och skickat beställningar....
Och klockan är bara 11.... Vissa dagar är man mer effektiv än andra....
Nu ska jag tvätta och måla ett skåp.....
Ha det gott!!!!




1 kommentar:

  1. Hej på dig!

    Så flitig du har varit...Jag var ute och sprang tidigt i morse, sedan gjorde jag en härlig frukost till mina stora killar som de fortfarande uppskattar. Sedan har det hänt lite allt möjligt, fixat färg, jobbat på Gröna Bönor, varit ute och ätit thaimat på restaurang Basilika i Landskrona med familjen, och nu bloggar jag.

    Kram Helena.

    SvaraRadera