fredag, februari 26

Mitt vardagsrum....

Ett gammalt stativ att ha noterna på...
Blev perfekt till en tidning
Stora lyktan, mot det lilla huset, ger en härlig känsla...
Violer och en rosmarin på stam...
Gammal spegel, myrten i korg, trä damer och
glasklocka får pryda det ny gamla bordet....
Början på min tavelvägg,
tänkte skriva kärlek på väggen....
Tyghjärtan som hänger i fönstret och ett ljus som brinner....
Nu är det helg....
Jag har äntligen fått ihop det med mina bruna stolar som jag har i vardagsrummet....
Jag är sugen på att köpa tolix stolarna men efter lite nytt och gammalt har jag fått till det,
tycker jag.....
Nu ska jag ut och plocka in lite kvistar som skall få stå på soffbordet....
Sen skall jag njuta av mina barn och min man....
Ha en riktigt trevlig helg....


1 kommentar:

  1. Gött med godis :)!
    Så bra att bordet blev mitt :)!!! Vi hämtar det imorgon.
    Underbart fint Ni har...!
    See U tomorrow. Kram/ Jennifer

    SvaraRadera