fredag, maj 28

Lycka....



Vi bor ute på en gård utanför Helsingborg....... Och vi har alltid något på gång....
VAD är en gård utan barn.....
Just nu är det koja, som är bygd i två plan, en våning till storebror och en våning till lillasyster....
Studsmatta, sandlåda och massor av roliga saker.....
Att åka gammal kärra älskar Alice just nu....
Att klättra upp till toppen av träden tycker Axel är det roligaste som finns....
Och när kusin Ella är här finns det alltid något bus man kan hitta på....
Gården är full av liv, precis som det skall vara......
Jag älskar att bo ute på landet....
Ha en underbar helg!!!!
Kram Kajsa



3 kommentarer:

  1. Helena sa....

    Det ser så härligt ut att åka skrinda, det älskade mina söner också, helst när vi var i sommartsugan och vi gick ner till havet...
    Hoppas du får också en härlig helg, nu när trädgårdsrundan stundar snart.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag hittade precis din blogg via din hemsida! Så fina bilder & inspiration du bjduer på. Tack!!! Hit kikar jag gärna in igen och förhoppningsvis ska jag snart få vägarna förbi din butik.
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Ja barn & gård hör verkligen ihop på något vis. Alla vi barn i bullerbyn är min absoluta favorit!

    Kommer ut en sväng till er på trädgårdsrundan imorgon;)

    KRAM Jill

    SvaraRadera