fredag, maj 14

Spaaaa

Idag har jag varit med min syster och mamma på Spa......
Om jag bara hade tiden skulle jag vara där minst en gång i månaden.....
Jag försökte verkligen att njuta varenda minut och sekund jag var där, utan barn och att få lov till att stänga av världen utanför var på tiden.....
NJUT NJUT NJUT
Det var morgonstund på Erikslund i Ängelholm...... Dagen började med att mamma och jag överaskade lilla syster kl halv åtta,,,,,, Vi ska åka på Spa..... Snacka om hon blev överaskad....
Hotellfrukost i stora lass, sedan var det relaxen som gällde.....
Varma stenar var behandlingen, och gud så skönt...... Efter det var det en lång och härlig dusch..... Efter det var det en utsökt lunch, fläskfile med svampsås och potatis....
Detta borde varenda kvinna prova..... Det är vi rätt ofta värda.....
Har DATOR problem och den vill inte alls som jag vill..... Tar en hel evighet att lägga ut bilder....
Men jag jobbar på det och hoppas att jag snart kan få det att fungera som vanligt.....
Ha en super trevlig helg.....
Nu ska jag njuta av min familj.....
Känns som man har massor av energi över till det där vardagliga...
Njut av det du har......

2 kommentarer:

  1. Så härligt. Vilken snäll syster din syster har :). Det är ni väl förtjänta av båda två har jag förstått! Hade så gärna velat prova en sån där hot stone massage jag med, min mamma har rekommenderat det hon med. Så snart jag inte e gravid längre så!
    Tack så jättemycket för de uppmuntrande och snälla orden. Jag ska verkligen försöka leva i det istället för att planera livet :).
    Hoppas Ni får en mysig helg! O till min stora besvikelse så får det supersnygga skåpet inte plats där jag ville ha det :(. Tusan. Tack ändå.
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa..

    Vad härligt det låter, det är något man inte unnar sig så ofta, varför gör man inte det? Vad gör man när det bara regnar och regnar, jo idag har jag varit hemma hos en kompis och ätiti frukost och bar snackat och snackat. Nu har jag plockat in dem första rabarbern och gjort en paj som vi skall mumsa på, ikväll, skall försöka grilla också. Spännande att höra vad fotbollen blev? Micke skulle åka till Ängelholm och heja fram sitt lag Bois, men stannade hemma för vilket väder..

    Ha en trevlig kväll, kram Helena.

    SvaraRadera