söndag, maj 2

Njut njut njut......




Jag försöker att njuta varenda sekund, varenda minut av vårt vackra Magnolia träd.....
Jag har ingen aning om hur många år detta vackra har stått på tomten vår....
Men jag hoppas att det lever i många vackra år till.....
Jag jobbar och jobbar och ni får ursäkta att bloggandet kommer väldigt långt ner på listan min....
Vi är i full gång med köksträdgården som kommer att bli helt fantastisk när den är klar....
Så håll ut ni får snart se lite bilder ifrån den....
Nu väntas en ny vecka med nya utmaningar.....

1 kommentar:

  1. Helena sa...

    Jag kan försäkra er om att den kommer att bli fantastisk, kollade in den i går när jag var uppe och skulle hämta betongplattor, men de hade inte härdat klart... men idag har jag grävt och förberett var den skall ligga.

    Kram Helena.

    SvaraRadera