lördag, oktober 23

Ett stort Tack....


.......För alla varma kommentarer från förra inlägget....
Alice mår lite bättre, så jag hoppas det går på rätt väg.....
Jag var tvungen att göra ett litet inlägg....
Jag har köpt hem små inne granar till butiken och två var tvungna att följa med mig in....
Så här ser det ut nu när barnen sover och jag och mannen har lite tid över till varandra....
Jag sitter framför datorn och han sitter framför Tv:n....Känner ni igen er......?????
Jag är så förälskad i de små lyktorna med tofs.....
De lyser så vackert....
Ha en underbar söndag....
Kram

5 kommentarer:

  1. mmm de är supersnygga. Kul med liten gran det börjar närma sig nu=)/Annica

    SvaraRadera
  2. hej!

    Förra julen hade jag två stora innegranar i fönstret, så himla fina och de stod jättelänge (för en gångs skull hemma hos mig) sen satte jag ut dem. Jag hängde vita änglavingar i mina :)

    Kram på er
    JOVISST! vi känner igen oss, fast vi har varsin data ha ha

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig helt och hållet,fast vi sitter typ 3 meter i från varandra med varsin laptop, hi, hi!
    Så mysigt det ser ut hos er!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. var kan man köpa lyktorna?
    malla.sundqvist@hotmail.com

    SvaraRadera