tisdag, oktober 12

Vardagsrum....


Idag tänkte jag visa mitt vardagsrum....
Det är jätte svårt att få en helhet på detta stora rummet, men jag har gjort ett försök....
Jag är ganska enkel när jag inreder, inte för mycket och inte för lite....
Stort möter smått, ljust möter mörkt....
Ljusa toner som går mot natur, och min stora passion är nog korgar....
jag får ofta frågan vad skall man ha i korgen.....
Och jag svarar alltid, vad som helst, tidningar, ved, leksaker, kuddar, filtar, olivträd....
Det viktiga är inte vad som är i den.....
Jag köpte sex Tolixstolar och jag älskar dem, om ni är sugna så har jag just nu 4st kvar i butiken, om det är någon som är intresserad.....
Och den eviga frågan är..... Är dem sköna.....JA det är dem....
Lite kalla om rumpan precis när man satt sig ner, men det tar inte länge förrän
det blir varmt igen....
Tack för alla kommentarer och grattis önskningar....
Nu är man gammal, eller är det nu livet börjar?????
Kram Kajsa

5 kommentarer:

  1. Hej,
    så snyggt!! Älskar just de färgerna!

    Hälsningar Monica

    PS: Tolixstolar står högt på önskelistan...

    SvaraRadera
  2. NI har det så mysigt! Det finns alltid saker att stoppa i korgar, speciellt om man har barn :-)

    SvaraRadera
  3. SÅ mysigt ni har det Kajsa....Känns som man vill krypa upp i soffan och bara titta på alla fina detaljer....riktigt hemtrevligt- och såååå snyggt!!

    Gillade de runda ringarna över skänken, är det rotting el grenar...ser så dåligt. Gillar idén!!

    Kram På dig
    Malin

    SvaraRadera
  4. Åh så fint vardagsrum ni har!
    Vet inte om jag kommenterat här förut...tror inte det.... men du visar många fina saker och en sak är säker att din butik står med på utflyktslistan :)
    Jag och mannen firade 10 årig bröllopsdag i Barcelona förra sommaren och vilken fantastisk stad det är skulle gärna åka dit igen!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  5. Kanonfint som alltid! Välkommen hem :)

    SvaraRadera