tisdag, oktober 5

Hej då.....










Nu har jag fokuserat på jobbet 150% och visst är det roligt när man har upp över öronen mycket att göra..... Både när det gäller jobb, bokföring, hem, barn, träning, tvätt, mat, butik, blommor, kurs, förbereda och fixa....

Så nu lämnar jag och mannen sverige och glömmer alla måsten och bara fokusera på varandra....
När vi är i väg så firar vi varandra.....
För just detta år så nollar vi båda två och exakt på samma dag....

Vi ska fylla 30år....

När jag kommer tillbaka skall jag berätta var vi varit.....
Vi skall till lite varmare temperaturer....
Och jag kommer säkert inte hinna sätt mig på flyget förrän jag saknar både barnen och tvätten.... Det är sådan jag är.....

Ha en underbar vecka och helg.....
Kram Kajsa


9 kommentarer:

  1. Åh hoppas ni får en bra resa!!

    SvaraRadera
  2. Ha det så jättemysigt!
    Jag e liadan :). Bara att slappna av o njuta, det är ni värda!
    Grattis till 30!
    Kram

    SvaraRadera
  3. ha det nu så himla bra i ........ :)

    och grattis till er båda!
    njut av tiden, det ska vi göra
    när det är våran tur att åka nästa vecka;)

    kram och vi hörs!

    SvaraRadera
  4. Stooort grattis till er båda! Fantastiskt att ni fyller på samma dag!
    Varma kramar Christin

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅÅ stort Grattis till både dig och Jacob! Tack för en mycket trevlig kväll igår. Stora kramar Annica

    SvaraRadera
  6. Stort Grattis och ha en fantastik resa! Kram

    SvaraRadera
  7. Hej...
    Grattis till er väl behövliga och bästa tid som ni kommer ha tillsamman på er resa. Och givetvis på födelsedagarna....!!
    Man kommer sakna barnen,men det är viktigt med egentid med varandra. Det bästa är att man samlar energi,och när ni kommer tillbaka är ni utvilade och riktigt pigga föräldrar...

    Gud vilka ljuvligt söta barn du har...

    Ta nu hand om er ,
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  8. Grattis på er båda, försök nu att koppla av på er resa tillsammans, det är väl behövt..
    Tack så jättemkt för kursen, roligt var det!!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Hej på Er och STORT GRATTIS....riktigt kul att ni har samma födelesdag!
    Ha en riktigt skön resa.
    KRAM Maria, Astrid & Greta!

    SvaraRadera