tisdag, juni 7

En dag med min familj.....

Efter tre underbara dagar med trädgårdsrundan, vilket helg........Ett stort TACK till alla er som kikade in, jag är så otroligt tacksam, tacksam för att ni kom, tacksam för ni stannade och fikade och
oerhört tacksam för alla goa ord och komplimanger,
det har verkligen varit värt varje minut man legat i jorden med fingrarna.... 
Efter allt jobb & slit tog vi barnen och åkte till skogen för att bara vara med dem.....
Tänk så lite som behövs för att lyckan skall vara fullständig.....
Nu har jag återhämtat mig, så imorgon är jag i full gång med beställningar och mail som skall svaras på.....
Ha en underbar kväll!!!!Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Tack själv Kajsa,
    Ojojoj, vad jag blev imponerad av allt ni åstadkommit på så kort tid. Helt underbar härlig miljö ni bor och arbetar i.
    Kram Sanne/Tine K Home
    PS. Charlie hälsar.....förlåt, jag trodde jag var utomhus.

    SvaraRadera