söndag, juni 19

På ena gaveln.....


Ni är säkert lite trötta på min trädgård nu, men här kommer lite bilder till....
Detta är ena gaveln hemma hos oss, här har vi den gamla tegelbyggnaden som bakgrund, här har jag placerat mitt planteringsbord med lite baljor och korgar som man kan kasta ogräs i när man går förbi.....
Med en sådan stor trädgård som vi har, finns det alltid något ställe man kan plocka eller
dra upp sådant som inte skall vara där.....
Denna helgen har bjudit på bloggträff med härliga tjejer, som jag lovar att stanna lite längre med
nästa gång vi ses, Johanna Madde Elin Malin Anna-Malin 
Min lilla Alice fyller år i veckan & det har vi firat med kalas för familjen idag....
Gud vad tiden springer iväg, hon blir 2 år på tisdag......
Kalaset avslutades med en fotbollsmatch på gräsmattan, tjejerna vann med 5-4.....
Ha en underbar start på midsommarveckan.....

Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Det går inte bli trött på din trädgård. Så fint!
    Jag är väldigt glad över att jag kommer ha vägarna förbi butiken i sommar, längtar!
    Allt gott!

    SvaraRadera