tisdag, juni 14

Trädgårsrundan del III

Inne på gården har vi renoverat en liten lokal med tegelvägg, betonggolv och återanvända brädor....
Detta utrymmet används till olika saker, ibland som cafe och ibland som lager utrymme och under vintern har jag stått och målat möbler här ute.....
Men nu har jag slått slag i saken och från & med nu så kommer jag att hålla servering
första helgen i varje månad.... Många av mina kunder frågar ofta var de kan ta en kopp kaffe
eller något att äta, och just under trädgårdsrundan brukar vi hålla servering, som en extra grej.....
Allt inne i cafeet är till salu, så du kan slå dig ner i en stol och sedan köpa med den hem.....
Jag hoppas detta är början på något nytt, faktiskt en liten dröm, som snart är på väg att bli sann.....
Just nu uppdaterar jag hemsidan, så under morgondagen har det fyllts på med nya saker under nyheter....

Ha en fin tisdagskväll..... Kram Kajsa

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Har precis läst det fina reportaget i Lantliv:))
    Du har så fint & är så flitig!!

    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Gillar dina betong bokstäver och bord och stolar.
    Jätte fina!!

    Ha en toppen dag!
    Kia

    SvaraRadera