måndag, juni 27

Underbart....

Veckorna springer iväg och nu är det sista onsdagen i månaden som väntar, vilket innebär att jag har öppet i butiken mellan 12-18 på onsdag.... Denna veckan har jag massor att stå i, det skall fixas och trixas....
Och till helgen håller jag öppet i cafeet.... Så det måste bakas och förberedas med lite nya möbler....
Som sagt ligger det ett par hektiska dagar framför mig....

När vi var ute och promenerade häromdagen så möttes vi av dessa fina får....
Vilken färg och vilka utryck de bjuder på.....
Jag tror bestämt att dessa skulle kunna få flytta in på gården hos oss, de passar liksom in.....
Men det får vi ta lite längre fram.....
Ha en skön måndag! Kram Kajsa

4 kommentarer:

  1. Fina, men jag har hört att får är väldigt rymnings benägna! Fixa ordentligt staket först kanske.
    Ha en toppen vecka!
    Kia

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att vi ska snart ska ta oss söderut - då ska jag absolut försöka tajma in ett besök hos dig. Allt ser så himla, himla fint ut!
    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej
    Hittade till dig idag ;)) Här finns massor av trädgårdsinspiration..tackar för det!! Jag återkommer
    kram susanne

    SvaraRadera