tisdag, augusti 9

En ny favorit....

En ny lampa gjorde att jag fick ett helt nytt vardagsrum....
Jag flyttade runt, bytte plats.....
Och vips så lyckades jag få in svart i mitt vardagsrum....
Jag har länge velat blanda in svarta detaljer, men i mitt vardagsrum har det aldrig kännts rätt....
Men med min nya favorit lampa så blev riktigt bra....
Från Pb Home, finns i butiken och kommer även ut i webbshoppen i nästa vecka...
Nytt bord fick ta plats i vardagsrummet, en björk och lite annat smått....

Barnen har fortfarande sommarlov, så tiden räcker inte riktigt till att blogga så flitigt.....
Har varit ute på förmiddagen och förberett i ladan, för sista helgen i augusti håller jag Loppis....
Hoppas ni får en fin tisdagskväll!!!!
Kram Kajsa

3 kommentarer:

  1. Åh den loppisen skulle jag gärna gå på men du bor lite för långt bort.. gillar verkligen din stil!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! I love black :). Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Hittade hit via en annan blogg. Åhhh, så många fina bilder!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera