torsdag, augusti 25

Tine K....



Idag har dagen bjudit på ett mysigt besök på Tine k showrrom i Höganäs....
Nyheterna inför hösten ser ni en liten glimt av här, en sak som jag blev förälskad i är den nya färgen som kallar sig Tea...
Alice fick följa med mamma på jobb idag, ju längre tiden gick desto varmare blev lilltjejen,
för värmen var det inget fel på hos Sanne i hennes underbara showroom....
Tack, Sanne för ditt tålamod av en jobbig kund som har med sin lilla tös på jobbet....
Det slutade med att Alice hade tagit av sig både skor, strumpor & tröja.....
Vackra doftljus som doftar white tea & ginger, randiga kuddar i färgen tea & phantom, de snyggaste krukorna i den nya mörkare färgen .....
Nu är butiken fixad, de flesta sakerna på loppisen är prisade,
 imorgon väntar en liten förvandling av cafet inne på gården, bakning av äpplekaka, nougatkaka & världens godaste morotskaka....

Hoppas ni får en KÄNSLA om vad vi har att vänta oss inför hösten 2011....
Ha en mysig kväll!!!! Kram Kajsa

5 kommentarer:

  1. Mycket läckert! Visst inte att de hade showroom i Höganäs. Skulle va intressant att åka dit och kolla in, men snart är det ju Formex så jag håller mig till på torsdag då man får flipra ur och go crazy på Älvsjö. Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  2. Spar lite morotskaka och loppis saker till mig! Tar med mig mamma och tittar förbi på söndag, längtar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh vackert vackert:)

    Jag läste om det otäcka som höll på att hända och vill bara skicka dig en kram, fy bövelen för vad som tänk om hua ryser!

    Ha en fin start på helgen i morgon!

    Stor kram

    ps du får gärna hojta till mig när och om du tar in den lite mörkare krukan och doftljusen då är jag grymt sugen:)))

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint! Jag missar tyvärr din loppis. Vi har födelsedagshelg i Göteborg så det blir en kalasig helg med mycket roligt fast ingen loppis.
    Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  5. fint kajsa.

    skulle också varit där i veckan men det blev ju inte så :(

    kolla över din kalender så ses vi snart.

    kram.

    SvaraRadera